Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Κολαούζος της Ελένης Κόκαλη...

Τον έκραξε στον αέρα ακροάτρια του...
"Πρώτη έφθασε η Ελένη Κόκαλη με την λιμουζίνα της, και πάρκαρε προκλητικά μπροστα στο Μέγαρο, και ακολουθήσατε εσείς με μια δεύτερη λιμουζίνα μαζί με την Άννα Δρούζα".
Πήγε να τού ρθει κόλπος του Χοντρολάλα
-Εγώ?
-Ναι εσείς.
Άρχισε να τα μασάει. "Δεν είδατε καλά. Εγώ δεν κυκλοφορώ με λιμουζίνα. Ένα μαύρο Smart έχω".
H ακροάτρια όμως με σταθερή και σίγουρη φωνή του είπε,"δεν κάνω λάθος σας είδα με τα μάτια μου . Είσασταν στη παρέα της Ελένης Κόκαλη και κατεβήκατε από την λιμουζίνα με την Άννα Δρούζα".
Ο Λάλας το'παιξε θιγμένος.
"Τι θέλετε να πείτε ότι είμαι κολαούζος της Ελένης Κόκαλη?"
Αλλά αμέσως μαλάκωσε . Συγχώρεσε την ακροάτρια.
Κι όλοι καταλάβαμε...
http://nonews-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_974.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου