Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Η πανέμορφη νέα BMW 6!

Η νέα εξάρα θα είναι φορτωμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως κιβώτιο 8 σχέσεων, head up display, ενεργητικό σύστημα διεύθυνσης κ.λπ. Οι Γερμανοί υπόσχονται πως και αυτή η εξάρα, παρά τον έντονο coupe χαρακτήρα της αλλά και το πολλά άλογά της, θα είναι απίστευτα φιλική, ακόμα και στον απλό χρήστη. Κατ’ αρχάς, η είσοδος και η έξοδος από το αυτοκίνητο δεν συνοδεύονται από τις ανάλογες ασκήσεις γιόγκα, ενώ η περιφερειακή ορατότητα θα είναι καλή, με τους επιβάτες να μη νιώθουν ασφυκτικά, όπως συνήθως, στο εσωτερικό ανάλογων δίθυρων κατασκευών.

Η πιο εξωτική BMW είναι φτιαγμένη για να διεγείρει τις αισθήσεις! Ετσι λοιπόν και η ακοή θα διεγερθεί με το ανάλογο βαρύ γουργούρισμα του V8 των 4,4 λίτρων, που θα αποδίδει 407 ίππους. Αυτός θα είναι και ο κορυφαίος κινητήρας που θα παρουσιαστεί στο αυτοκίνητο τον Ιανουάριο - βέβαια μέχρι νεωτέρας, γιατί ενδεχομένως υπάρξει Μ6 (βλέπε παρακάτω). Η βασική έκδοση πάντως θα κινείται με τον διπλοτουρμπισμένο τρίλιτρο, απόδοσης 326 ίππων. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα υπάρξει Μ6 έκδοση, μετά την ανακοίνωση της BMW για τον τερματισμό της παραγωγής της υπάρχουσας έκδοση. Βάσει των πρώτων πληροφοριών, ήδη οι Γερμανοί έχουν κάνει τις ανάλογες δοκιμές για την επόμενη γενιά του… καυτού μοντέλου, αφού, όπως και να το κάνουμε, εξάρα χωρίς Μ -αν μη τι άλλο- είναι ιεροσυλία. Εξωτερικά οι σχεδιαστές της νέας εξάρας δανείζονται αρκετές λεπτομέρειες του πρωτότυπου Gran Coupe, στο οποίο βασίστηκε τόσο η νέα 5άρα όσο και η 5GT.

Οπως και να ’χει, η μορφή της είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακή, αποπνέοντας δυναμισμό και φινέτσα. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, αλλά και το δυναμικό, μεγάλο ρύγχος στο εμπρόσθιο μέρος της. Εξίσου δυναμικό είναι και το εσωτερικό της, όπου συνδυάζεται ο πολυτελής χαρακτήρας με το high tech προφίλ της. Επίσης, ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη των 10,2 ιντσών, από την οποία ο οδηγός χειρίζεται όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου μέσω του γνώριμου συστήματος iDrive. Επιπλέον, το εσωτερικό της θα φιλοξενήσει με μεγαλύτερη άνεση από τον προκάτοχό της τέσσερις ενήλικες.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, αφού ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τα στοιχεία από την BMW, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεπερνάει τα 450 λίτρα, ενώ το μήκος της φτάνει στα 5 μέτρα.
Θυμίζουμε ότι μετά τις 14,152 μονάδες, η BMW ανακοίνωσε τον τερματισμό της παραγωγής της M6. Το δημοφιλές sports car, τόσο στην coupe όσο και στην convertible εκδοχή του, ύστερα από έξι και πέντε χρόνια αντιστοίχως πέρασε στην Ιστορία, χωρίς να διευκρινίζεται από τους Γερμανούς αν θα υπάρχει διάδοχος…

http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=81650

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου