Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Οριστικά αθώος ο Απόστολος Βαβύλης, έκρινε το Εφετείο Κακουργημάτων

Οριστικά ΑΘΩΟ έκρινε ομοφώνως το Γ' Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών στην σημερινή του συνεδρίαση και μάλιστα με πρόταση της ιδίας της κυρίας Εισαγγελέως της Έδρας.

Οι τελευταίες κατηγορίες που τον βάρυναν ήταν φερόμενη πλαστογραφία κατά του 140ου Πατριάρχου Ιεροσολύμων και ψευδορκία εναντίον του.

Ο κ. Ειρηναίος με ένορκη δήλωσή του δήλωσε:

α) Δεν επιθυμώ να παραστώ ως πολιτικός ενάγων στην δίκη του Αποστόλου Βαβύλη

β) Ο Απόστολος Βαβύλης (π.Ραφαήλ) είναι απολύτως αθώος από όλες τις αποδιδόμενες σ' αυτόν κατηγορίες που οφείλονται σε σκευωρία που σκοπό είχαν να πλήξουν την Ορθοδοξία, τον Ελληνισμό και το πρόσωπό μου.

γ) Ο Απόστολος Βαβύλης ουδέποτε πλαστογράφησε την υπογραφή μου ούτε βέβαια εκαρπώθη το οποιοδήποτε ποσό για λογαριασμό μου ούτε εγώ ισχυρίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο. Αντίθετα προσέφερε πολλά στο έργο μας και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

δ) Ουδέποτε υπήρξε ψευδομάρτυρας εναντίον μου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι από τους 26 μάρτυρες του κατηγορητηρίου παρέστησαν οι 5 ανάμεσα στους οποίους κανένας από τους επωνύμους δημοσιογράφους που δημιούργησαν το ζήτημα το 2005…

Ο Απόστολος Βαβύλης στην απολογία του είπε ότι είναι ΑΘΩΟΣ κάτι που το έλεγε από την πρώτη στιγμή και πως όλη αυτή η υπόθεση "φούσκωσε" από τα ΜΜΕ για δικούς τους λόγους και για να πλήξουν τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κυρό Χριστόδουλο.

Μάρτυρας επίσης στην δίκη παρέστη και ο Νομικός Σύμβουλος του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καπιτωλιάδος κ. Ησύχιος.

Έτερος μάρτυς ο Καθηγητής Giorgio Barone – Adesi, π. Νείλος Βατοπαιδινός που σημειωτέον ήταν Πρόεδρος της Μ.Κ.Ο. "MAGNA GRAECIA" που είχε αποτελέσει επίσης αντικείμενο του κατηγορητηρίου.

Ο Απόστολος Βαβύλης ο οποίος είχε ως συνήγορο τον κ. Άγγελο Πάρσαλη βγαίνοντας από το Μέγαρο του Εφετείου τηλεφωνικά έκανε την σύντομη δήλωση προς τη «Romfea.gr»:

"Κύριε Πολυγένη όπως είχα δηλώσει στο Πρακτορείο σας ήδη από τις 29/10/2009, Δήλωση Βαβύλη - Romfea.gr όλη η υπόθεση υπήρξε ένα επικοινωνιακό "παιχνίδι" χωρίς καμία νομική ή ουσιαστική βάση.

Τα πάντα ήταν ψέματα, συκοφαντίες και αθλιότητες. Όλα στο βωμό του κέρδους και της δημοσιότητος.

Μέχρι και για την ρασοφορία μου σύρθηκα στα δικαστήρια όπου και βέβαια αθωώθηκα- Αθωώθηκε ο Βαβύλης

Η Ελληνική Δικαιοσύνη με την σημερινή της απόφαση έθεσε οριστικά τις συκοφαντίες, τις μεθοδεύσεις και τα ψεύδη εκεί που εξ' αρχής ανήκαν: στον σκουπιδοντενεκέ της ιστορίας.

Χαίρομαι και δοξάζω το Θεό γιατί μια πολύ οδυνηρή περιπέτεια, μια δοκιμασία έφτασε στο τέλος της.

Στην πορεία της έχασα τον πατέρα μου, καταστράφηκα τελείως οικονομικά, διασύρθηκα με πρωτοφανή βαρβαρότητα, αλλά ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΘΕΟ.

Προσεύχομαι στον Κύριο να συγχωρήσει όλους εκείνους που "προσπάθησαν να σκοτώσουν την ψυχή μου συκοφαντώντας με". Ευχαριστώ όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου στην διάρκεια όλης αυτής της περιπέτειας."
romfea.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου