Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Πιστεύω Κύριε

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

1. Πιστεύω, Κύριε, αλλά βοήθησέ με. Καμιά φορά αμφιβάλλω αν η πίστη μου είναι δυνατή, αν η προσευχή μου βγαίνει απ΄ την καρδιά μου ή είναι μια τυπική προσευχή κι αν η μετάνοιά μου είναι ριζική και ειλικρινής.

2. Φοβάμαι μήπως είμαι χλιαρός στην πίστη , σαν αυτούς που ο Κύριος βδελύσσεται. Προσπαθώ να βρω τρόπους να βεβαιωθώ όχι μόνο για την ακρίβεια της πίστης μου, αλλά και για τη δύναμή της.

3. Κύριος υπερασπιστής της ζωής μου. Πιστεύω ότι ο Κύριος είναι ο υπερασπιστής της ζωής, γιατί σ΄Αυτόν ελπίζω. Όταν δαιμονικοί λογισμοί ταράσσουν την ψυχή μου σ΄Αυτόν καταφεύγω για να βρω λίγη ψυχική γαλήνη. Η ψυχή μου διψάει για τη γαλήνη του Ιησού και σ΄Αυτόν καταφεύγει με βεβαιότητα να τη βρει.

4. Ευχαριστώ το Θεό, γιατί μου έδειξε σε Ποιον να καταφύγω στις δοκιμασίες μου.

5. Ευχαριστώ για τις δοκιμασίες μου γιατί χάρις σ΄ αυτές αναζητώ τον Κύριον και Θεόν μου, τον υπερασπιστή της ζωής μου.

6. Σαν τον πατέρα του παιδιού με το δαιμονικό πνεύμα κράζω,"πιστεύω, Κύριε, αλλά βοήθησέ με γιατί η πίστη μου δεν είναι δυνατή."
http://lagouvardospot.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου