Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Εκ νηπίων και θηλαζόντων...

Θα σας διηγηθώ μία ιστορία της οποίας ο πραγματικός χρόνος δεν διήρκησε περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα.
Έχω τελειώσει τις αγορές μου στο σούπερ μάρκετ και ενώ πληρώνω στο ταμείο παρατηρώ έναν πιτσιρίκο το πολύ 5 ετών την ώρα που παίζει με την πόρτα της εξόδου η οποία ανοιγοκλείνει με φωτοκύτταρο. Καθώς βγαίνω λοιπόν του λέω
Την ανοίγεις με μαγικά?
κι εκείνος μου απαντά με απόλυτη απλότητα και σοβαρότητα:
Όχι, της λέω να ανοίξει και ανοίγει.

Του χαμογέλασα και μέσα μου τον ευχαρίστησα για τη συμβουλή που μου έδωσε: Δεν υπάρχουν Κυρία, μαγικές λύσεις και μαγικοί τρόποι.
Ο δρόμος είναι ένας
Να ξέρεις τι θέλεις και να αποφασίσεις ότι δικαιούσαι, αν το αναλάβεις, να το έχεις.

Ο Λόγος , με όλα τα νοήματα που περιλαμβάνει αυτή η υπέροχη Ελληνική λέξη, αρκεί.

http://dia-nixis.blogspot.com/2011/09/blog-post_18.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου