Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Πίστευε να χαρείς!

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

"και ευφρανθήτωσαν πάντες οι ελπίζοντες επί σε.
εις αιώνα αγαλλιάσονται, και κατασκηνώσεις εν αυτοίς.
και καυχήσονται εν σοι πάντες οι αγαπώντες το όνομά σου."

(Ψαλμ.5)

(Ας ευφραίνονται όσοι ελπίζουν σε σένα.
Ας χαίρονται παντοτινά. Θα κατασκηνώσεις σ΄ αυτούς.
Ας καυχιούνται για σένα όσοι αγαπούν το όνομά σου.)

Πίστευε να χαρείς! Η πίστη δίνει χαρά. Ο Κύριος δεν έκρυψε τη χαρά του για τους μαθητές του, που θα τους δινόταν η ευκαιρία να πιστέψουν. Αυτό συνέβη όταν πληροφορήθηκε το θάνατο του φίλου του Λαζάρου, που έμενε στη Βηθανία. "Ο Λάζαρος πέθανε, είπε στους μαθητές του και χαίρομαι που δεν ήμουν εκεί γιατί θα πιστέψετε."

Νιώθω τον Ιησού γιατί χαίρομαι όταν συναντώ ανθρώπους οι οποίοι πιστεύουν αληθινά. Η πίστη τους στηρίζει και τη δική μου πίστη. Και λυπάμαι όταν διαπιστώνω ότι ο κόσμος γύρω μου δεν πιστεύει. Χαίρομαι επίσης όταν διαβάζω στη Γραφή ότι μεγάλη χαρά γίνεται στον ουρανό από τους Αγγέλους όταν κάποιος αμαρτωλός μετανοεί.

Η πίστη δίνει μεγάλη χαρά. Όσον αφορά εμένα προσωπικά τίποτε άλλο δεν με ενδιαφέρει πια παρά μόνο η πίστη. Η πίστη με βοηθάει να ετοιμάζομαι να φύγω εν ειρήνη όταν έρθει η ώρα μου.

Παρακαλώ το Θεό να μου δίνει τη χάρη να είναι είναι διαρκώς μέσα στο νου και στην καρδιά μου. Η πίστη με γεμίζει χαρά!

Στην προς Εβραίους επιστολή του ο Απόστολος Παύλος μιλάει για τη χαρά της πίστης: "Αδελφοί, βασιλείαν ασάλευτον παραλαμβάνοντες έχωμεν χάριν, δι΄ ής λατρεύομεν ευαρέστως (μετά χαράς) τον Θεόν... Αφιλάργυρος ο τρόπος, αρκούμενοι τοις παρούσιν. αυτός γαρ είρηκεν, ου μη σε ανώ ουδ΄ ου μη σε εγκαταλείπω. ώστε θαρρούντας ημάς λέγειν,Κύριος εμοί βοηθός μου, και ου φοβηθήσομαι. τί ποιήσει μοι άνθρωπος;"

(Αδελφοί, βασιλείαν ασάλευτον παραλαμβάνοντες έχουμε χάρη, με την οποία λατρεύουμε μετά χαράς το Θεό... Να μην είμαστε φιλάργυροι και να αρκούμαστε στα παρόντα. Ο Θεός είπε δε θα σ΄αφήσω μόνο, ούτε θα σ΄ εγκαταλείψω. Με θάρρος να λέμε, ο Κύριος είναι βοηθός μου και δεν θα φοβηθώ. Τί να μου κάνει ο άνθρωπος;)

http://moschoblog.blogspot.com/2011/09/blog-post_30.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου