Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Δεν σε υποχρεώνει κανείς να χάσεις τον εαυτό σου, για να σώσεις άλλους


«Εάν επιπλήττοντας κάποιον, αισθανθείς μέσα σου να κινείται οργή, ικανοποιείς δικό σου πάθος και δεν σε υποχρεώνει κανείς να χάσεις τον εαυτό σου, για να σώσεις άλλους».

Αββάς Μακάριος

ΥΒΡΙΣ! Η Διαμαντοπούλου ”τιμωρεί” με την Παρέλαση ή Σκυλεύει τους Νεκρούς μας;

“ὓβρις γὰρ ἐξανθοῦσ’ ἐκάρπωσε στάχυν ἂτης”
Αισχύλος, Πέρσαι, 821-822

του netakias.

Την παρέλαση δεν την κάνουμε για να γλιτώσουμε ώρες μαθήματος!

ΕΙΝΑΙ ΤΟ!!! ΜΑΘΗΜΑ!

TO ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ!

ΣΦΥΡΙΛΑΤΕΙ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!

Αν πολλοί το ρίχνουν στο χαβαλέ, είναι ευθύνη των ανίκανων λειτουργών της “προοδευτικης” Παιδείας που εσείς καταντήσατε έτσι!

Η αμάθεια σας, δεν αναιρεί τον Σκοπό!

Ειναι ίσως ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ!

Ανδρείους μπορεί να βγάζει κάθε πατρίδα. Αγίους μόνο η Ελλάδα

Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος Κιλκίς

«Ο λαός μας έφτασε στην κορυφή της Αθανασίας, γιατί έφτασε στην άκρη της Θυσίας» Βασίλης Ρώτας, ποιητής
Οι Μεγάλες Ημέρες του Γένους μας. Η εθνική επέτειος του ’40. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα, όχι μόνο να κλαις, αλλά, κυρίως, να καμαρώνεις. Λίγο να σηκωθούμε, μας έπνιξαν οι αναθυμιάσεις... το Μνημόνιο, η Τρόικα, ο Βενιζέλος, η Βάσω, η Άννα πτώματα άταφα, χαμένα πράγματα, καντιποτένιοι άνθρωποι. Στρεφόμαστε, γυρίζουμε προς την ιστορία, όχι σαν φυγάδες από το παρόν, μα για να αντικρίσουμε νηφαλιότερα το επερχόμενο μέλλον και να παρηγορηθούμε λίγο. Ιδίως τώρα που θόλωσε ο νους μας και μας βρήκε το κακό, το «πισωγύρισμα» στην ιστορία, (η καημένη η γλώσσα μας, τι τράβηξε από τους γλωσσοκόπανους της δήθεν «δημοτικιάς»), η μελέτη, λοιπόν, της ιστορίας φρονηματίζει, «διά το μηδεμίαν ετοιμοτέραν είναι τοις ανθρώποις διόρθωσιν της των προγεγενημένων πράξεων επιστήμης» κατά τον Πολύβιο. Οι πράξεις, τα κατορθώματα των περασμένων, δι-ορθώνουν τους απογόνους και όχι τα «ασκιά γιομάτ’ αγέρα», τα λόγια τα κούφια.

Το ΤΖΙΝΙ.. πουουφφφ

Γράφει ο Πόρτα – Πόρτα

Μπεννυ… ξέρει ο Anaconda… χρεωστικό 108!

Σε έχω χρεωμένο με πολλά!! τρα όμως θέλω .. να μου πεις… (ΞΑΝΑΜΑΤΑΡΩΤΑΩ!!)

1. Θα δώσει το μερίδιο του το ΔΝΤ στην 6η δόση??

2. Ο Ράιχενμπαχ, έχει ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ”Η Ελλάδα χρωστάει 350 δισ άλλα έχει περιουσια 700 δισ” ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ το Χρέος και την ΠΕΡΙΣΟΥΣΙΑ ΜΑΣ…. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ με τρόπο ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ… να ΥΦΑΡΠΑΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΟΥΣΙΑ… με αρχή το Χαράτσι – Τόκο !!!…
Εσύ βγήκες ΜΕΤΑ.. και ΜΙΛΗΣΕΣ για Άξια Ακίνητης Περιουσίας 1 ΤΡΙΣ….. δλδ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ την ΕΞΙΣΩΣΗ του Γκεσταπίτης ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ !! οκ?
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ Τ' ΑΡΠΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ???

Τι βαθμούς έπαιρνε ο Γιώργος στο σχολείο;

Πολλοί βλέποντας –και ειδικά ακούγοντας- τον ΓΑΠ , αναρωτιούνται τι γράμματα να έμαθε άραγε στο σχολείο και τι δασκάλους είχε.

Για το δεύτερο μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι είχε πολύ καλούς, οι οποίοι χτύπαγαν όμως το κεφάλι τους στον τοίχο μαζί του.

Κάναμε και ρεπορτάζ, για να μάθουμε τους βαθμούς που έπαιρνε κι αυτά που μάθαμε είναι τα αναμενόμενα. Σύμφωνα με τους παλιούς του συμμαθητές από το κολέγιο, ο Γιώργος ήταν μαθητής του 12-13.

Τουλάχιστον ως μαθητής έπαιρνε -έστω κι ελαφρώς- πάνω από τη βάση (ήταν κι εγγονός πρωθυπουργού, κάνα δυο βαθμούς παραπάνω θα τους έπαιρνε και χαριστικά).