Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Μα το ξέραμε... Δεν το ξέραμε; Το D"s"... Ή είναι άλλο πάλι αυτό;


Germany drawing up plans for Greece to leave the euro
Germany, Greece Quietly Prepare For "Plan D"

Το να "προετοιμάζονται" δεν είναι παράλογο, κανονικά όλοι θα έπρεπε να προετοιμάζονται. Οι "ειδήσεις" αναφέρουν ότι κάποια συμφωνία επίκειται και ότι η Γερμανία "συμφωνεί". Το swap των ομολόγων που έκανε η ΕΚΤ ξενίζει. ΚΑΝΕΙΣ δεν θεωρεί ότι είναι προς όφελός μας, άλλοι μιλάνε για "κέρδος" που μοιράζεται στις διάφορες κεντρικές τράπεζες, αλλά πιο πολύ μοιάζει με αναβολή γραψίματος ζημιών λόγω έλλειψης χρημάτων (και δεν θέλουν να γράψουν τις ζημιές τώρα). αυτό βέβαια βάζει τους ομολογιούχους σε δεύτερη μοίρα, κάτι που δεν προβλέπεται από τα ίδια τα ομόλογα, και η αντιμετώπισή του είναι αβέβαιη -- εξ ού και η τρομοκρατία που είναι σχεδόν σίγουρα καθοδηγούμενη.

Λέει ο ZeroHedge ότι μόνο μερικοί αριστεροί είναι υπέρ της εξόδου από την Ευρωζώνη. Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μόνος μη αριστερός που θέλει το ίδιο πράγμα. Κι ο Στουρνάρας φέρεται να είπε ότι δεν είμαστε επαρκείς σε αγροτικά. Έχω μία ιδέα. Αντι να κάνει μελέτες (με χορηγίες του Μυτιληναίου) το ΙΟΒΕ, να πάνε στα χωριά τους να κάνουν πράσινες καλλιέργειες, να δουν αν βγαίνουν τα ραπανάκια χωρίς φυτοφάρμακα. Εγώ το έχω πει ότι θα πεινάσουμε, αλλά εγώ είμαι γενικά .. ρεαλιστής. Ελπίζω να έχει ρεαλιστές στην Κυβέρνηση και να έχουν προετοιμαστεί. Αν δεν έχουν προετοιμαστεί, θα φταίει σίγουρα η Μπατζελή. Μα δείτε με τι ασχολείται... Τα φ/β, τρώγονται;

Με τρελαίνει ότι κανείς μα κανείς επίσημος δεν μοιάζει να εκπροσωπεί τα δικά μου συμφέροντα. Όλοι έχουν άποψη για όλα, και οι πολιτικοί απλώς μου λένε "σκάσε και πίστευε". Για τα ΜΜΕ (και ίσως και για το πολιτικό μας σύστημα) έχω πλέον καταλήξει τι πιστεύω.

http://archaeopteryxgr.blogspot.com/2012/02/ds.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου