Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Τι να ψηφίσω... τι να ψηφίσω...


Έλεγα να σας κάνω μία βαθυστόχαστη ανάλυση περί αποφάσεων, βαθμών ελευθερίας, και τέτοια ασήκωτα. Βαρετό. Ξέρω ότι πολλοί από εσάς θα συσπειρωθείτε με την ΝΔ επειδή ο Τσίπρας θα είναι σαν τον ΑΓΠ, και θα σας πάρει τα σπίτια, ή το βαθύ Πασόκ πήγε στον Τσίπρα, ή τέτοια Νοστραδάμεια. Περίπου σαν την ανθρωπογενή κλιματική αλλάγη, ο ουρανός γκρεμίζεται, χαχαχάχαα.

Εγώ ποτέ των ποτών δεν σκέφτηκα τον ΣΥΡΙΖΑ σαν επιλογή. Τι δουλειά έχει μύστης του Adam Smith σε τέτοια παρέα; Να σας πω όμως μία αμαρτία: Τα επιχειρήματα που ακούω από την επίσημη και ανεπίσημη ΝΔ κατά του Τσίπρα με κάνουν και σκέφτομαι τον Τσίπρα πιο ...θετικά. Δεν είπα θα τον ψηφίσω, ούτε θα πω τι θα ψηφίσω, "σκέφτομαι πιο θετικά" είπα. Οι αρχαιοπτέρυγες, γενικά, είναι ...επιφυλακτικοί.

Βενιζέλο εγώ δεν ψηφίζω. Σωτηρία από κόμμα με Αρούλη, Βαρβιτσιώτη, Κυριάκο, Αβραμόπουλο, Ντόρα, παιδιά του Δήμα, και τέτοια, δεν περιμένω. Μιλάει ο Κυριάκος για στήριξη του ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ... Ο Κυριάκος... Πού δούλευε, ρε, ο Κυριάκος επί Σημίτη; Τι ψήφισε τότε;

Κάνω λοιπόν τις αναλύσεις μου... Τι θέλω. Θέλω ευτυχία και αιώνια νεότητα. Δεν θέλω αιολικά (αυτό αποκλείει ένα ή δύο κόμματα). Ίσως τρία, εκτός εάν το τρίτο, έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα, ταρατατζούμ, μπόϊνγκ. Αν ο Α είναι λίγο κάτω από τον Β, θα ψηφίζω Γ ή Δ. Εάν είναι πάνω, θα ψηφίσω Β. Κάπως έτσι... Μακάρι και να ήξερα βέβαια που είναι ο καθένας, decision making under uncertainty.

Στον κουφιοκεφαλάκη χρωστάω ότι δεν έχω πολλά degrees of freedom. Η μεταστροφή του περσινού Νοεμβρίου μου έκοψε κι άλλα degrees of freedom. Άσε που γούσταρα αυτόν, προτιμούσα αυτόν, και μου προέκυψε ο άλλος, και στο βάθος κήπος. Όλα στραβά μου βγαίνουν, και δεν με αφορά κιόλας. Και με τέτοια άρρωστα γούστα, προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να με συμφέρει ο Τσιριμώκος Κουβέλης...

Και ένα τελευταίο: Δεν θέλω, δεν αντέχω, δεν το χωνεύω, δεν ανέχομαι να αυτοκτονεί κόσμος από απελπισία. Η απελπισία και τα αδιέξοδα δεν είναι αποτέλεσμα φτώχειας, (ρωτήστε κανένα της δεκαετίας του '50, τι ήταν η φτώχεια) είναι αποτέλεσμα των ψεμάτων της "ηγεσίας" τρομάρα της, δεν φταίει ούτε το ΔΝΤ, ούτε οι Γερμανοί. Αυτοκτονούμε γιατί δεν αντέχουμε το ψέμα και δεν μας έχουν πει την αλήθεια, και πελαγώνουμε. Άλλο απόλυτη φτώχεια, και άλλο εξαθλίωση. Ούτε θέλω δεύτερο 1981. Ούτε άλλο εμφύλιο. Δεν περισσεύουμε για να σφαζόμαστε. Και δεν θέλω αιολικά (άντε... έπρεπε να το ξαναπώ αυτό).

Έχω και μια ...κυνική άποψη: Θα φάμε ξύλο τις μέρες που έρχονται. Πιο εύκολα θα μου πιει το αίμα με φόρους η ΝΔ (παριστάνοντας ότι δεν θέλει φόρους), και πιο εύκολα θα πει ο ΣΥΡΙΖΑ στον φτωχό ότι θα γίνει φτωχότερος. Think about that, που λένε... Contrarian. Και όποιος είναι τόοοοσο κόπανος να πιστεύει ότι η Μέρκελ θα είναι καλύτερη με τον Χ ή με τον Ψ, μάλλον δεν ξέρει τι δουλειά κάνει η Μέρκελ.

archaeopteryxgr.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου