Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Παραδείγματα Μετανοίας

«Η επιστροφή του Ασώτου».
Έργο του Remrandt.
Ας έρθουμε και σε παραδείγματα άλλων ανθρώπων που σώθηκαν με τη μετάνοια. Αλλά ίσως να υπάρχει και καμιά γυναίκα ανάμεσά σας που θα πει: Έπεσα σε πορνεία, σε μοιχεία, μόλυνα το σώμα μου με πολλές και διάφορες ασέλγειες. Υπάρχει άραγε και για μένα σωτηρία;

Θυμήσου, εσύ που κάνεις αυτό το ερώτημα, τη Ραάβ και έλπιζε και συ στη σωτηρία. Γιατί, αν σώθηκε εκείνη που πόρνευσε φανερά και δημόσια, άραγε όποια πόρνευσε κάποτε, και μάλιστα πριν δεχτεί τη Χάρη του Βαπτίσματος, δεν μπορεί να σωθεί με τη νηστεία και τη μετάνοια; Ερεύνησε και ρώτησε να μάθεις, πώς σώθηκε εκείνη. Είπε μονάχα αυτό: «μόνο ο Θεός σας, υπάρχει στον ουρανό και στη γη» (Πρβλ. Ιησ. Ν. 2,11). Είπε, «ο Θεός σας»! Δεν τόλμησε να τον ονομάσει και δικό της Θεό, εξαιτίας της αμαρτωλότητάς της. Και αν θέλεις να βεβαιωθείς ότι ο Θεός τη συγχώρεσε και τη δέχτηκε πάλι κοντά Του, έχεις γραπτή ομολογία που αναφέρεται στον Ψαλμό: «Θα θυμηθώ τη Ραάβ και τη Βαβυλώνα, οι οποίες με αναγνωρίζουν ως Θεό» (Ψαλμ. 86,4). Ω, μεγάλη φιλανθρωπία του Θεού, να καταδέχεται να μνημονεύει και τις πόρνες μέσα στην Αγία Γραφή! Και όχι απλώς να τις μνημονεύει, αλλά και να λέει: «Θα θυμηθώ τη Ραάβ και τη Βαβυλώνα» και να συμπληρώνει: «Εκείνες που με αναγνωρίζουν ως Θεό».

Δήμου κατάλυσις

Άρθρον του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡ. ΚΑΤΣΟΥΛΗ
-φιλολόγου-


«Άξιον θαυμάζειν
ότι οίεσθε μεν δημοκρατίαν είναι,
γίγνεται δε ότι αν ούτοι βούλωνται»

(Λυσίου, Δήμου καταλύσεως απολογία, 32-34)

Καθώς η διεξαγωγή των εκλογών λαμβάνει συνεχώς αναβολή και η κήρυξίς των τίθεται εν αορίστω χρόνω, αφορμή δίδεται εις τον καθένα πολίτην της χώρας ταύτης, να αναλογισθή δια το κατάντημα της δημοκρατίας στον τόπο που την γέννησε και να προβληματισθή και ούτως να ετοιμασθή εσωτερικώς και να πράξη αναλόγως, όταν έλθη η στιγμή, καθ’ ήν ως υποχρεούται και εκ του καταστατικού χάρτου, θα κληθή να υπερασπίση το μέλλον. Ο Λυσίας σε μιαν ανάλογην περίπτωσιν μετά την πτώσιν των τριάκοντα τυράννων τω 403 π.Χ, βλέποντας το κατάντημα της β’ αθηναϊκής δημοκρατίας με την επικράτησιν των συκοφαντών και της λογικής του προσωπικού συμφέροντος, αντί της προκρίσεως του δικαίου και του καλού της πατρίδος, αγανακτήσας εξαπέλυε γραπτούς μύδρους.

Ούτε στην Νεβάδα παράγουν σημαντικό ρεύμα τα αιολικά

Σαν το έχω πει: Από εδώ και μπρος, θα αρχίσει να γεμίζει ο τόπος στοιχεία, το ερώτημα είναι αν ξέρουν να διαβάζουν αγγλικά στην ΡΑΕ, ή αν θέλουν επίσημη μετάφραση από το ΥΠΕΞ. Τα αιολικά, δεν παράγουν σημαντικό ρεύμα και είναι πεταμένα λεφτά (από την σκοπιά του καταναλωτή).

Μετά τα Falklands, και το Οντάριο, ήρθε η σειρά της Νεβάδα (και έχω παραγγελιά για Χαβάη).

Πριν ένα χρόνο προειδοποιούσε κάποιος επιχειρηματίας της Νεβάδα, την ΡΑΕ της Νεβάδα, ότι και πολλά λεφτά θα πλήρωναν οι καταναλωτές, και ρεύμα δεν θα είχαν από αιολικά. Όπερ και έγινε και απίθανα λεφτά πληρώθηκαν για αιολικά που εξοικονόμησαν μικροσκοπικά ποσά από ρεύμα.

Τέτοια Ευρώπη, ευχαριστώ δεν θα πάρω, να την χαίρονται.

Γράφει ο Κλεισθένης.

Τα μηνύματα που μας έρχονται απ' την “πολιτισμένη” βόρεια Ευρώπη δυστυχώς είναι απογοητευτικά.
Η περαιτέρω συντηριτικοποίηση είναι προ των πυλών.
Η άκρα δεξιά ενισχύεται και μπαίνει στο πολιτικό προσκήνιο πιέζοντας για αντιδημοκρατικές λύσεις.
Τα παραδοσιακά δεξιά και σοσιαλιστικά κόμματα είτε ασπάζονται το νεοφιλελευθερισμό είτε μπαίνουν στο περιθώριο των σημαντικών αποφάσεων.
Περίπου το ίδιο, με κάποιες διαφοροποιήσεις, συμβαίνει και στο νότο.
Το κράτος πρόνοιας συρρικνώνεται, οι μισθοί και οι συντάξεις ελαχιστοποιούνται, η υγεία, η παιδεία και κάθε είδους παροχές υφίστανται μεγάλες μειώσεις.

Κορυφαία ανάλυση για Σαμαρά και Ντόρα!

Ο Σαμαράς διέγραψε την Ντόρα επειδή ψήφισε *ΝΑΙ* στο Μνημόνιο, ενώ η γραμμή του κόμματος ήταν *ΟΧΙ*.

Μετά διέγραψε 21 βουλευτές του επειδή ψήφισαν*ΟΧΙ*, ενώ η γραμμή της ΝΔ ήταν *ΝΑΙ*.

Στη συνέχεια κάποιοι απ' τους διαγραφέντες είχαν επαφές με την Ντόρα για να ενταχθούν στον Δημοκρατική Συμμαχία, που έλεγε *ΝΑΙ* στο μνημόνιο, ενώ αυτοί είχαν διαγραφεί επειδή είπαν *ΟΧΙ*.

Ιστιοφόρα.

Ομιλία εις την Ε´ Κυριακή των Νηστειών

Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

Ιδού η πέμπτη Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, η Κυριακή [που σφραγίζει την εβδομάδα] των μεγάλων αγρυπνιών και των μεγάλων ασκήσεων, την εβδομάδα των μεγάλων θρήνων και αναστεναγμών, η Κυριακή της πιο μεγάλης μεταξύ των αγίων γυναικών Αγίας, της οσίας μητρός ημών Μαρίας της Αιγυπτίας…

Σαραντα-επτά χρόνια έκανε στην έρημο, και ο Κύριος της έδωσε εκείνο που σπάνια δίνει σε κάποιον από τους Αγίους. Χρόνια ολόκληρα δεν γεύθηκε ψωμί και νερό. Στην ερώτηση του αββά Ζωσιμά εκείνη απάντησε: «Ουκ επ’ άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος» (Ματθ. δ´, 4). Ο Κύριος την έτρεφε με έναν ιδιαίτερο τρόπο και την οδηγούσε στην ερημητική ζωή, στους ερημητικούς της αγώνες.