Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Φταίμε και εμείς, φταίτε και εσείς, φταίει και ο Χατζηπετρής!!!

Απέχω συνειδητά τις τελευταίες ημέρες, περιμένοντας την μεγάλη είδηση του γενικού ξεσηκωμού! Βλέπετε, γράφοντας συνεχώς πως όλα θα αρχίσουν το Σεπτέμβρη, το πίστεψα και κρατούσα την οργή μου.
Σκέφτηκα να την διοχετεύσω στο δρόμο του ανένδοτου και όχι χτυπώντας με μανία το πληκτρολόγιο. Τι μου φταίει και αυτό!

Τώρα θα μου πείτε και πολύ σωστά, τι μου φταίτε και σεις; Συγχωρήστε μου την αυθάδεια αλλά θέλω να είμαι στο γενικότερο κλίμα, ο Μπάμπης καλύτερος είναι από εμένα!

Φταίμε, γιατί ξέραμε και δεν μιλούσαμε, φταίμε γιατί βολευτήκαμε, φταίμε γιατί μαζί τα φάγανε, φταίμε γιατί ψηφίσαμε τον Μανωλιό που έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.
Φταίμε κυρίες και κύριοι διότι υπάρχουμε, αναπνέουμε, καταναλώνουμε, πληρώνουμε τον Ακη, το Μάκη, τον Αντωνάκη και ότι -ακη κυκλοφορεί στο χώρο.
Φταίμε διότι είμαστε όλοι καλεσμένοι στις συνομιλίες με τους τροικανούς και παίρνουμε αποφάσεις.
Επίσης όλοι μαζί ψηφίζουμε τα τερατονομοσχέδια τους, εκδίδουμε υπουργικές αποφάσεις, γενικώς έχουμε ρόλο κυρίαρχο.

Είμαστε ο κυρίαρχος λαός και για όσους έχουν αμφιβολία ας ξανακοιτάξουν στον καθρέφτη τους.
Θα αντικρίσουν τον κυρίαρχο να τους κοιτά με απορία.
Είναι δυνατόν να αμφιβάλουν για το ποιος κάνει κουμάντο σε αυτή τη χώρα;
Ποιος στήνεται στις ουρές για να πληρώσει τη χαρατσοδεή κάνοντας το καθήκον του;
Ποιος κόβει στη μέση τα έξοδα για να πληρώσει τους τραπεζίτες;
Ποιος χάνει τα αυγά και τα πασχάλια κάθε μήνα, βλέποντας μισθούς και συντάξεις αφ' υψηλού;
Ποιος απολύεται χωρίς αποζημίωση και χωρίς λόγο;
Ποιος μένει ανασφάλιστος, άστεγος, άνεργος, απαίδευτος;

Εμείς βρε κουτά, που σε πείσμα όλων γκρινιάζουμε, φωνάζουμε, οργιζόμαστε αλλά δεν ξεσηκωνόμαστε,διότι ως κυρίαρχος λαός αναλαμβάνουμε την ευθύνη, τι σκ@τ@ κυρίαρχος είμαστε αν δεν κάνουμε τουλάχιστον αυτό!

Περιμένουμε να δούμε τα νέα μέτρα πόσο βαριά θα μας πέσουν, θα μας "πιάσουν" όλους ή θα τη σκαπουλάρουνε μερικοί, τι θα πει ο μέγας αναλυτής Μπάμπης, είναι καλός μήνας ο Σεπτέμβρης για επανάσταση ή να το αφήσουμε για την άνοιξη;

Πάντως εγώ προσωπικά -και αν θέλετε ακολουθείστε- λέω να το κάνουμε σε τρία-τέσσερα τέρμινα, να δούμε και τα άστρα, να βγει και ο Παπαδάκης με καινούριο σλόγκαν -το προηγούμενο ήταν φέρτε πίσω τα κλεμμένα θαρρώ- να βγει και ο Κωστόπουλος με άποψη, διότι δεν μπορούμε να πάμε απληροφόρητοι στη μάχη!

Και ξαναγυρίζω στα "φτάιω" της ημέρας, διότι έτσι μόνο αντιμετωπίζετε η κατάσταση, πρώτα βρίσκουμε ποιός φταίει και μετά κάνουμε επανάσταση.

Φταίω εγώ που γράφω και εσείς που διαβάζεται, φταίει η άτιμη η κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους ρίχνει στα τάρταρα, φταίει και ο χατζηπετρής που πολλά μας τα έχει κάνει τελευταία.

Όπως και νά'χει όμως η επανάσταση καραδοκεί μαζί με την ανάπτυξη και όπου να'ναι θα μας χτυπήσουν την πόρτα, μη τυχόν και δεν ανοίξετε γιατί εσείς θα χάσετε, άσε που θα φταίτε πάλι!!!

logiakaiskepseis.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου