Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

Σύγκρουση πολιτισμών!

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

"Έτσι, λοιπόν, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κάθε δεσποτική εξουσία,
ακόμη και η πιο δικαιολογημένη και μετριοπαθής: κλουβί της ψυχής
και κοινό σε όλους δεσμωτήριο".

Διονυσίου Λογγίνου, Περί Ύψους

Όταν οι Γερμανοί οπισθοχωρούσαν και έφευγαν από την Ελλάδα σκότωναν, λήστευαν, έκαιγαν τα σπίτια. Ο κόσμος κατέφευγε στα βουνά για να γλυτώσει.

Θυμάμαι τον παππού μου, που άφησε τις πόρτες του σπιτιού του ορθάνοιχτες. Ο παππούς μου δεν ήξερε το χαρακτήρα των Γερμανών, ήξερε το χαρακτήρα το δικό του!

Από τις διατροφικές συνήθειες των Φράγκων, στην σύγχρονη "Ευρωπαϊκή" ενεργειακή πολιτική.


Πάντα Κεντρικός Σχεδιασμός

"...το φαγητό των ευγενών είχε περισσότερες ξένες επιρροές από ότι αυτό των φτωχών. Εξαρτάτο από εξωτικά μπαχαρικά και ακριβές εισαγωγές. Όσο κάθε κοινωνική τάξη μιμούνταν την πιο πάνω από αυτήν... οι νεωτερισμοί διαχύθηκαν στους μεσαιωνικούς αστούς. Πέρα από την έλλειψη και ακρίβεια πολυτελών αγαθών όπως τα μπαχαρικά, απαγορεύτηκε με διατάγματα η κατανάλωση ορισμένων τροφών από ορισμένες κοινωνικές τάξεις, και καταναλωτικοί νόμοι περιόριζαν την εμφανή κατανάλωση από νεόπλουτους. Κοινωνικοί κανόνες υπαγόρευαν να είναι το φαγητό της εργατικής τάξης λιγότερο εκλεπτυσμένο, αφού θεωρείτο ότι υπήρχε ομοιότητα ανάμεσα στην δουλειά και στην διατροφή κάποιου..."

Οι ΗΠΑ, η ΑΟΖ, τα F-15 και ο Τσίπρας

Ο πρώην «τσάρος» της τουρκικής
οικονομίας Κεμάλ Ντερβίς
ήταν παρών στη συνάντηση
του κ. Τσίπρα στο Brookings
με εκπροσώπους
επενδυτικών funds
Οι κλειστές συναντήσεις στο Brookings και το μέλλον των νατοϊκών βάσεων

Αθανασόπουλος Άγγελος

«No maps. Drilling is good! (Οχι χάρτες. Οι γεωτρήσεις είναι καλές)». Με αυτή τη φράση περιέγραψαν το πώς πρέπει να κινηθεί η Ελλάδα στο μέτωπο των υδρογονανθράκων και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) αμερικανοί αξιωματούχοι του Στέιτ Ντιπάρτμεντ στον κ. Αλ. Τσίπρα. Οι Αμερικανοί τόνισαν στον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, διά στόματος του βοηθού υπουργού Εξωτερικών για θέματα Ευρώπης Ερικ Ρούμπιν (που αναμένεται στην Αθήνα τις προσεχείς ημέρες), ότι θα επισημάνουν στην ελληνική κυβέρνηση ότι μια στρατηγική βαρύγδουπων ανακοινώσεων για ανακηρύξεις και οριοθετήσεις θαλασσίων ζωνών, καθώς και παρουσιάσεις χαρτών, δεν θα βοηθήσουν τη χώρα μας να εκμεταλλευθεί τους πλουτοπαραγωγικούς της πόρους.

Ελληνική (ιθ)αγένεια

Ελληνες είμαστε, δηλαδή κατεργάρηδες, και μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια. Η λέξη «κατεργάρης» δεν πρέπει να σας ενοχλεί διότι «τα φάγαμε όλοι μαζί». Για να χρωστάμε καμιά τετρακοσάρα δισ. και να τα φάγαμε παρέα, δεν πρέπει να είμαστε απλά κατεργάρηδες, αλλά ισόκυροι του Ντίλινγκερ. Πάμε τώρα στην επόμενη λέξη-κλειδί, την «ειλικρίνεια». Ως αφόρητα παρτάκηδες, έχουμε την ιερά υποχρέωση να σεβόμαστε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης μόνο όταν μας βολεύουν. Αν δεν είναι στα μέτρα μας, καλό είναι να επιλέξουμε ένα καλό κοστούμι από το βεστιάριο του ΣΥΡΙΖΑ και να αρχίσουμε τα «ναι μεν αλλά, δεν είναι ακριβώς έτσι, επειδή, διότι και εφόσον, κοινωνία άδικη και με ρίξατε στα βράχια αριστερό άνθρωπο και ψυχοπονιάρη». Ολα τα παραπάνω θα χρειαστούν για να πούμε το εξής απλό: Το Συμβούλιο της Επικρατείας το επικαλούμεθα Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή, όταν βγάζει πολιτικά «ορθές» αποφάσεις. Τρίτη - Πέμπτη - Σάββατο, που δείχνει δεξιούλικο, το βρίζουμε κατά βούληση! Μα είναι δυνατόν να βγάλει αντισυνταγματικό τον νόμο Ραγκούση για την ιθαγένεια; Και ποιος θα βγάζει δήμαρχο σαν τον Γιώργο τον Καμίνη, που δεν κόβει κομμάτι του Χριστού στη βασιλόπιτα;

Γιατί η ψήφος μας δεν μπορεί να αλλάξει τα πράγματα;

Κάθε πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην νομιμοποίηση μέσω της ψήφου, ανεξάρτητα από τη μορφή του πολιτεύματος, έχει την τάση να κλείνεται, να αυτοαναπαράγεται και να δημιουργεί μια κλειστή διαπλεκόμενη ολιγαρχία. Η σχηματιζόμενη ολιγαρχία, προκειμένου να αποφύγει την κοινωνική εμπλοκή στο εσωτερικό της εφευρίσκει θεσμικούς τρόπους αυτονόμησης από την κοινωνία ενώ ταυτόχρονα την νέμεται για να επιβιώνει. Αυτός είναι ένας φυσικός κοινωνικοπολιτικός νόμος και παρατηρείται σε όλες τις χώρες, σε όλες τις κοινωνίες, σε όλες τις εποχές και σε όλα τα κοινωνικά και πολιτικά συστήματα.