Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

200.000 € για "προώθηση γυναικών στις συνδικαλιστικές βαθμίδες" ...

Αντί να δώσουν τα λεφτά σε άνεργους η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ παίρνουν επιχορηγήσεις και τις ξοδεύουν σε κάτι απίθανες ..."δράσεις" του τύπου "προώθηση και υποστήριξη γυναικών σε ανώτατες συνδικαλιστικές βαθμίδες".

Είναι δυνατόν;...

Είναι δυνατόν να ζήσουμε τα υπόλοιπα χρόνια μας με χημικά και δακρυγόνα, επειδή διαμαρτυρόμαστε, επειδή ζητάμε;

Είναι δυνατόν να θεωρείται ύποπτος όποιος φέρει επάνω του ως σήμα ή ο,τιδήποτε άλλο την Ελληνική σημαία;

Είναι δυνατόν να κυβερνούν ιδεολογικά τα υπολείμματα της Πολιτικής Άνοιξης;

Είναι δυνατόν να κυκλοφορούν φυλλάδες με φωτογραφίες ψυχορραγούντων από δολοφονική επίθεση στο εξώφυλλο;

Γερμανικές εκλογές. Από αύριο θα τρώμε με χρυσά κουτάλια.

Τόσο καιρό τώρα, σχεδόν ένα χρόνο, το «συνταγματικό τόξο» μας έχει κάνει πλύση εγκεφάλου με την προπαγάνδα του, για τα δήθεν καλά μέτρα που θα έρθουν για την Ελλάδα μετά τις γερμανικές εκλογές. Έπρεπε λέει να σιωπήσουμε όλοι και να εκτελέσουμε πιστά τις γερμανικές εντολές, προκειμένου να μην χαλάσει η πολιτική εικόνα της κ. Μέρκελ. Ας ετοιμαστούμε λοιπόν, γιατί από αύριο το πρωϊ θα τρώμε με χρυσά κουτάλια.

Υποθέτομε λοιπόν, σύμφωνα και από αυτά που δήλωσαν Σαμαράς και Βενιζέλος, ότι από αύριο δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα. Θα γίνει διανομή του πρωτογενούς πλεονάσματος που έπιασε ο Στουρνάρας. Η κ. Μέρκελ ως θριαμβεύτρια θα επιβραβεύσει τους συνεργαζόμενους στην αποικία χρέους Έλληνες. Θα «κουρέψει» το δημόσιο χρέος, θα εκδώσει ευρωομόλογα, θα επιτρέψει στην ΕΚΤ να μας δανείζει απ’ ευθείας κ.λ.π. Όλοι θα γίνουμε ευτυχισμένοι και στην καλύτερη περίπτωση θα ξαναγυρίσουμε πάλι στα επίπεδα διαβίωσης του 2009, για να μην πούμε ότι θα γίνει και έκρηξη ανάπτυξης.

Ποιος παραμερίζει τους ικανούς;

Λαρισινά δοκίμια
του Μ.Ε.Λαγκουβάρδου


Ποιος παραμερίζει τους ικανούς να αναλάβουν τα δημόσια αξιώματα και τα καταλαμβάνουν αυτοί που δεν τα αξίζουν; Δεν τα αξίζουν ή είναι άξιοι γι΄ αυτά; Η οικτρή κατάσταση στον τόπο μας π.χ. οφείλεται στην αναξιότητα μερικών ανθρώπων ή μήπως δεν είναι λάθος και αποτυχία και είναι επιτυχία των σχεδίων του Εχθρού; Είναι από λάθος οι καταστάσεις που βασανίζουν τους λαούς ή είναι επιτυχία αυτών που σχεδιάζουν εναντίον τους;

Παράδειγμα, η κατάσταση στην παιδεία. Τα όργανα εκείνα της εκπαίδευσης που βλάπτουν αντί να ωφελήσουν, βλάπτουν από άγνοια; Αν η αποστολή της εθνικής παιδείας δεν είναι αυτή που πρέπει να είναι, δεν είναι επόμενο να προσελκύσει τους ανάλογους εκπαιδευτικούς, τουλάχιστον στις υψηλότερες θέσεις; Δεν αναφερόμαστε στους εκπαιδευτικούς που η αγάπη τους για την παιδεία και τους νέους είναι βαρύς σταυρός!