Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Αν η Βουλή ήταν βιολί...

«Πες το με ένα λουλούδι» πρότεινε μια παλιά διαφήμιση ανθοπωλείου. Αντιπροτείνουμε άσματα (που δεν μαραίνονται κιόλας).

Ασμα πρώτο. «Ο Μάρκος υπουργός» (1936) Στίχοι και μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης
«Οσοι γινούν πρωθυπουργοί όλοι τους θα πεθάνουν. / Τους κυνηγάει ο λαός απ’ τα καλά που κάνουν. / Βάζω υποψηφιότητα πρωθυπουργός να γίνω. / Να κάθομαι τεμπέλικα, να τρώω και να πίνω. / Και ν’ ανεβαίνω στη Βουλή, εγώ να τους διατάζω. / Να τους πατώ τον αργιλέ και να τους μαστουριάζω».

Ασμα δεύτερο. «Ο Παραμυθατζής» (1970). Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός, μουσική: Γιώργος Μανισαλής. Προτείνεται η εκτέλεση που ερμηνεύει η ηφαιστειώδης Ρίτα Σακελλαρίου
«Βρε παλιοπαραμυθατζή, ποτέ δε λες αλήθεια. Μου 'κανες μαύρη τη ζωή, αχ, παραμυθατζή, με χίλια παραμύθια. / Μαύρα μου 'κανες τα στήθια, πάψε πια τα παραμύθια. / Μου κάνεις ίσια τα στραβά, μου λες τη μέρα νύχτα. / Δεν υποφέρω άλλο πια, αχ, παραμυθατζή, πες μου και μια αλήθεια. / Κοίτα ν’ αλλάξεις τακτική γιατί θα πεις κι αλήθεια. / Οταν δε θα με βρίσκεις πια, αχ, παραμυθατζή, ούτε στα παραμύθια. / Μαύρα μου 'κανες τα στήθια, πάψε πια τα παραμύθια».

Πατριώτες

Ασμα τρίτο. «Γεια και χαρά σας, βρε πατριώτες» (1975). Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης, μουσική: Θωμάς Μπακαλάκος, ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
«Ηρθε ο βουλευτής στο χωριό, βόλτες από κει και από δω, μοιράζει υποσχέσεις στους αγρότες. / Θα σας γλιτώσουμε από τη δυστυχία, νερό θα φέρουμε, θα φτιάξουμε σχολεία / κι όσο για τα φτωχά κορίτσια σας, γαμπρούς εμείς θα βρούμε. / Γεια και χαρά σας, βρε πατριώτες, και εμέ οι παππούδες μου ήταν αγρότες, γεια σας. / Ηρθε ο βουλευτής στο χωριό, βόλτες από κει και από δω, μοιράζει υποσχέσεις στους αγρότες. / Θα γίνει αύξηση τιμής των προϊόντων, θα αυξηθούν και οι συντάξεις των γερόντων. / Νοσοκομεία θα σας χτίσουμε, οι εκλογές ζυγώνουν. / Μπήκε ο βουλευτής στη Βουλή, βόλτες από δω και από κει, θρονιάστηκε σαν διάνος στην Αθήνα. / Και μην τον είδατε τον φίλο τον λεβέντη απ’ το χωριό μας, δεν περνάει ούτε για γλέντι. / Και όσα μας είχε τάξει ήταν λαγοί με πετραχήλια. / Γεια και χαρά σας, βρε πατριώτες, και εμέ οι παππούδες μου ήταν αγρότες, γεια σας».

Παναγιώτης Λιάκος

dimokratianews.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου